06 December, 2012

ယာဥ္လုပ္သားမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ခရီးသည္ မ်ားအား မေခ်မငံ ဆက္ဆံမႈေၾကာင္႔ အမ်ားဆံုး တုိင္ၾကားမႈ ရွိခဲ့ ...


Thursday 6th December 2012
ဒီဇင္ဘာလ ၅ ရက္ေန႔က က်င္းပ ျပဳလုပ္ခဲ့တဲ့ မထသ မီဒီယာ ေတြ႔ဆံုပြဲမွာ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦး ရဲ႕ ေျပာျပခ်က္ အရ ယာဥ္လုပ္သားမ်ားနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး မထသဗဟိုသို႔ ျပည္သူမ်ားမွ တုိင္ၾကားမႈ ေတြမွာ ခရီးသည္ မ်ားအား မေခ်မငံ ဆက္ဆံမႈဟာ အမ်ားဆံုး တုိင္ၾကားမႈ ရွိတယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။ အဆုိပါ တာ၀န္ရွိသူရဲ႕ ေျပာျပခ်က္အရ ယခုႏွစ္ ၾသဂုတ္လမွ ႏို၀င္ဘာ လအထိ ၄ လတာ ကာလ အတြင္း ယာဥ္လုပ္သား မ်ားနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ တုိင္ၾကားမႈ ၁၇ မႈရွိခဲ့ၿပီး ခရီးသည္မ်ားအား မေခ်မငံ ဆက္ဆံမႈ အတြက္ တုိင္ၾကားမႈဟာ အမ်ားဆံုး ပါ၀င္တာ ျဖစ္ပါတယ္။
တုိင္ၾကားမႈ ေတြထဲမွာ ၿပီးခဲ့တဲ့ ၾသဂုတ္လ အတြင္း ခရီးသည္ မ်ားကို မေခ်မငံ ဆက္ဆံမႈ အတြက္ တုိင္ၾကားမႈ ၃ မႈ၊ ယာဥ္စီးခ ပိုမိုေကာက္ခံမႈ အတြက္ တုိင္ၾကားမႈ တစ္ခု ပါ၀င္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ စက္တင္ဘာ လမွာေတာ့ ခရီးသည္မ်ားကို မေခ်မငံ ဆက္ဆံမႈ အတြက္ တုိင္ၾကားမႈ ၂ ခုရွိၿပီး ေအာက္တိုဘာ လနဲ႔ ႏို၀င္ဘာလ မွာလည္း ခရီးသည္မ်ားကို မေခ်မငံ ဆက္ဆံမႈ ၃ မႈ ခရီးသည္မ်ား ထံမွ ယာဥ္စီးခ ပိုမို ေကာက္ခံမႈ အတြက္ တုိင္ၾကားမႈ ၅ မႈ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ကို အရွိန္ ျပင္းစြာ ေမာင္းႏွင္မႈနဲ႔ အၿပိဳင္အဆုိင္ ေမာင္းႏွင္မႈ ၂ မႈ၊ ဂိတ္ေရႊ႕ေျပာင္းမႈ တစ္မႈတို႔ ပါ၀င္တာ
ျဖစ္တယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။
အဲ့ဒီလို တိုင္ၾကားမႈေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးရန္ကုန္တုိင္း ေဒသႀကီး
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုပ္ငန္း ေပါင္းစံု ထိန္းသိမ္းေရး ႀကီးၾကပ္မႈ ဗဟို
ေကာ္မတီ မထသ ဗဟို အေနနဲ႔ အေရးယူမႈမ်ားကို ေဆာင္ရြက္ လ်က္ရွိပါတယ္။
ဒါ့အျပင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ခရီးသြား ျပည္သူမ်ား အေနနဲ႔ ယာဥ္လုပ္သား မ်ားနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး လိုအပ္ခ်က္မ်ား ရွိပါက မထသ ဗဟိုသို႔ ဆက္သြယ္ သတင္းေပး ႏိုင္တယ္လုိ႔ သတင္းရရွိ ပါတယ္။


MRTV - 4
ဓာတ္ပုံ - မဇၩိမ

No comments:

Post a Comment